Krasslig!

Hejsan alla! Igår var det en hemsk dag för min del, hade tre timmars håla på förmiddagen och jag är pank så kan inte göra något inne i stan heller. Jag mådde inte så bra heller utan är förkyld och har ont i halsen så det var en riktig pina. Emma hälsade på mig på kvällen efter middagen och vi åt kräftor! riktigt gott... Hon och jag kollade på P.S I love you och det är den bästa filmen som finns! Jag somnade ungefär vid 1 tiden och vaknade i morse med samma förkylning. I kväll ska jag hem till Matilda och äta middag och sen vet vi faktiskt inte vad vi ska göra senare i kväll men det händer säkert något. I morgon så ska jag till Marieholm för att äntligen träffa älsklingen, han har äntligen kommit hem från Turkiet och det känns som en evighet! Orkar inte skriva mer nu. xo xo Amanda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0