Sista dagen på lovet!

Godmorgon! Idag är det den sista dagen på sommarlovet och jag har i alla fall tur med vädret. Skulle koka en stor kopp kaffe för det är ungefär det enda jag dricker på morgonen, är ingen frukostmänniska men så klart hade vi ingen mjölk hemma så jag börjar fundera på om jag skulle lära mig att dricka utan mjölk i men det kommer aldrig att gå hah. Idag ska jag först få tag på Rasmus sen om han nu hör av sig så ska vi in till Lund och hitta på något. Jag måste göra något idag eftersom det är sista dagen och inte sitta hemma. Kanske man ska åka in till Malmö i kväll i värsta fall om det inte händer något annat, men egentligen har jag inte råd till det. Skriver mer senare för nu ska jag mysa framför tv:n. xo xo Amanda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0