Sommardag!

Idag har det varit en riktigt varm och härlig dag och jag hade sovmorgon för vi började klockan 1. Det var också riktigt skönt för en gångs skull fast man inte redan är så skoltrött. Det har inte hänt så mycket idag förutom att jag och mamma åkte in till Löddeköpinge för att handla skor och kläder åt mig så det blev det. Jag köpte ett par lacoste skor och ett par adidas samt en kofta från Cubus och en stickad tröja från Vero Moda som jag har på bilden här nedanför. Jag hitta äntligen en liten axelväska också som jag har varit ute efter så länge så är riktigt nöjd med mina köp. När jag och mamma kom hem så fixade jag till mig snabbt för sen skulle vi på middag hos min bror och Mia. Riktigt god middag, men vad förväntar man sig inte av en som jobbar som kock? haha. Annars har det inte hänt så mycket idag men i morgon blir det trafikteknik och Engelska sen hem och lämna cykeln till en som ska laga den åt mig och städa. Johan kommer i morgon också så det blir väldigt mysigt. Hoppas alla ni andra har haft en bra dag. Xo Xo Amanda. 
inte världens bästa upplösning men det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0