Vad är kärlek?

Jag förstår inte vad äkta kärlek innebär. Jag vet ju själv hur det känns, men jag förstår inte hur vissa personer tänker. Man kan säga att de utnyttjar ordet och sliter ut det helt totalt. Om man säger såhär, orden "Jag älskar dig" är inget man säger till vem som helst, det måste vara äkta. Om jag ska vara ärlig så har jag bara menat de orden till endast en person. Och jag tror att den personen vet själv vem det är. Och jag älskar honom än idag, jag kan inte komma över honom. Ni ska bara se hur han ler mot mig, hur han försöker göra mig glad när vi har bråkat. Hur han skrattar åt mig när jag försöker leka sur. Han är helt enkelt helt fantastik och underbar. Jag kan inte ersätta någon efter honom, ingen! Men han gjorde också som han gjorde, han ersatte mig för en annan, han älskar en annan. Jag vet inte om de orden är sanna till henne, men det kan inte jag avgöra. Men det jag kan säga är att det jag känner för honom är äkta kärlek. Om det inte hade varit det så hade jag inte vaknat upp varje morgon och tänkt vad jag gör utan honom, varför jag är ensam kvar. Om jag inte hade älskat honom hade jag inte kollat igenom alla bilder om och om igen och fällt massor av tårar. Jag önskar att han kunde se mig varje dag, och se hur mycket jag verkligen lider utan honom och efter det han har gjort. Och jag önskar också att han en gång kommer tillbaks och säger att det har alltid varit jag, att det alltid kommer att vara jag. Jag har försökt att hitta andra men det är inte alls samma sak, det är liksom ingen gnista i mig längre. Han har sugit ut mitt inre och behållit det för sig själv, men om han inte vill ha mig längre, så varför inte ge tillbaka det som tillhör mig? Så många onödiga tårar jag har fällt, för jag vet ju innerst inne att han kommer stanna hos henne, han kanske är tryggare där än vad han var hos mig? Men ingen kan älska honom som jag gör, det ska han ha klart för sig. Så om ni undrar vad äkta kärlek är, det är när så fort han skriver till en, eller när man ser honom, så börjar man skaka och bli kall svettig. Han tappar andan och vill bara göra vad som helst för att vara han nära. Man vill ge personen allt man har. Han kan få en att le när man mår som sämst. sist jag såg honom spillde jag ut min läsk haha. Nej, jag älskar verkligen honom, över allt annat. och jag lova dig, det kommer aldrig förändras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0