2009-12-09

Hur ska en varm person egentligen kunna förstå en frusen?
Iaf, godkväll.. Idag så har det hänt massa konstiga saker som inte bör tas upp här så ni kommer inte få reda på det mohahaha.. Skämt och sido, skolan har varit rätt onödig idag. Men, min broschyr blev färdig idag om Skottland, och den blev riktigt bra! Så dagen har inte varit helt misslyckad. Jag hade tänkt att fixa till min blogg så det blir lite "julig" eller vad man nu brukar säga? Så om någon känner dig frivilligt manad till att göra det så säg bara till. :)
Jag har kommit på att från att inte önska mig något alls i julklapp så har jag kommit på massa av saker nu. Så här är några av de sakerna
Bara en vecka kvar snart, sen slutar man skolan! Vi ska ha kul på lördag tjejer. Ni är bäst. 
Puss och en massa kärlek av mig så länge. 
xo xo Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0