2009-12-14

Hallå i stugan!

Det är en riktigt kall dag idag och snön har börjat komma. Själv sitter jag inne på skolan och myser, har precis kommit tillbaks från BK. Jag och mina tjejer satt och snackade lite skit och käkade. Jag slutar klockan tre idag och sen hade jag tänkt att åka hem och städa lite. Igår kväll satt jag med mitt Svenska arbete i nästan fem timmar så jag är helt slut idag.
I morgon är jag ledig som vanligt. Jag har beställt tid på CAPA i Lund för färgning och klippning. Jag ska behålla längden men klippa upp det rätt så mycket och sen lägga mörka slingor i håret. Hoppas det blir bra. Efter jag har varit där i någon timme och myst med Nina ( min frisör ) och druckit lite kaffe så ska jag ta en tur på stan för att handla julklappar åt familj och vänner. Hoppas man stöter på någon rolig...haha :)
Och grattis till världens bästa Philip som fyller 17! :)<3

xo xo Amanda.



Tack för helgen tjejer, ni är guld värda allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0