Dan före dan före dopparedan.

Godmorgon alla insnöade hoppetossor. 
Jag kom precis hem från Victoria, jag åkte dit på en lite impulsövernattning igår kväll. 
Vi kollade bara på film och snackade skit hela natten. Det var faktiskt ett bra tag sedan som jag träffade henne. Idag så ska vi iväg en stund sen så ska jag bara mysa hela kvällen igenom, eftersom inget annat händer...
I morgon kommer min kära syster hem från Götet. Det ska bli så himla skönt att träffa henne igen, hon är liksom min förebild så det är lite tomt när inte hon är i huset. Men skaffar man familj och blir stor så åker man för eller senare ut ju, haha. Har en sådan huvudverk så ska nog hoppa ner i bingen för en tupplur. 
Men om jag inte skriver före julafton så önskar jag er en God jul! 
xo xo Amanda. 
Mina fina nya skor från Skorette :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0