dan före dopparedan!

Godkväll, Idag vaknade jag ganska tidigt för att följa med mina föräldrar ut till Center Syd för att handla de sista julklapparna. Jag brukar alltid ha några extra impulsköp innan det är dags att lämna klapparna till mina kusiner för de ska läggas under deras gran. Det har varit en riktigt mysig dag och det har luktat inlagd sill i hela huset vilket inte är så mysigt men det är juligt. Idag har jag också julstädat mitt rum för femte gången, jag håller det aldrig fint mer än en halv dag haha. Om cirka en timme kommer mormor och morfar hit på mat och fika. Min syster kom hem idag också, och det är så skönt att ha henne hemma igen! 
Imorgon betår dagen av att först gå upp och göra sig i ordning. Vid tio tiden så sticker vi till julasupen hos Anbritt och Börje. Vid tolv så åker vi vidare till mina kusiner där hela Tempte-släkten samlas varje jul numera. Jag kommer äta mig proppmätt på all den goda julmaten som kommer finnas där som vanligt. Klockan tre så väljer vi även detta året att kolla på KALLE ANKA i stället för Anna Anka, thank god for that! Vi fikar samtidigt som vi ser på det, jag och min syster brukar alltid somna. Vid fem, sex tiden så äter vi ännu mer julmat och vid sju, åtta blir det den stora julklapps-utdelningen som brukar hållas av mig och kusin Anna. 
Denna julen kommer bli lika underbar som alla andra jular. Hoppas er blir lika fantastisk!
Från oss alla, till er alla, en riktigt God jul!
xo xo Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0