Luciavaka!

Godmorgon!
Nu sitter ag här helt nyvaken med smink under ögonen och ska snart ner och äta frukost. Victoria sov hos mig i natt, det var riktigt mysigt. Jag har inte träffat henne på hundra år känns det som. Igår så skulle vi egentligen bara sitta hemma och kolla på idolfinalen men det blev lite ändringar i planeringen. Philip ( som jag aldrig har pratat med ) Frågade om vi skulle med på fest i Borgeby så det blev så. Det var faktiskt trevligt, man satt bara mest och pratade. Vid ett kom Victor och hämtade oss och när vi kom hem så slängde vi oss i sängen och bara somnade, haha. 
Idag så ska jag städa lite, hälsa julen riktigt välkommen för det är trotts allt lucia i morgon. Och det ska firas med lussevaka på Jägers av alla ställen. Men vi blir ett helt gäng som ska sticka dit så det blir säkert roligt i alla fall. :)
Nu ska jag ner och äta men skriver nog mer idag tror jag när jag pluggar. Love så länge. 
xo xo Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0