Vinter?

Godafton kära läsare! 
De har inte varit så kallt förut men när man väl kommer in i december månad så skiftar vädret enormt mycket. Det är svin kallt hela dagen igenom numera och jag ska snart beställa en Everest-jacka från Stadium när jag väl har tid. Idag har jag bara varit i skolan i två timmar sen åkte jag hem med en take away kaffe i handen, gott! Jag har fått en väldigt obehaglig huvudvärk som inte går bort, har haft den i två dagar nu. Mamma ville jag skulle stanna hemma i morgon kväll men jag demonstrerade kraftfullt mot det förslaget. Så lugn tjejer, I´ll be there!! <3 
I alla fall så var hon lite snäll och tog hem en massa mat och godsaker från hennes konferens som hade blivit över. Så nu är jag mätt och belåten och ska ta mig en stor kopp kaffe med mycket mjölk och se till att rummet blir i det skick som mamsen vill ha det. I morgon ska jag åka till Blentarp för 3 helgen i rad, vilket är väldigt mysigt. Tjej kväll med åtta tonåringar, kan det bli mycket bättre? Vi har aldrig umgåtts hela gänget, så det kommer bli något alldeles extra. Snart är det jul och jag är väldigt inställd på vad jag ska köpa till folket... 
Grattis till Matilda som fyller år på lördag, jag älskar dig! 
xo xo Amanda. 

Kommentarer
Postat av: ia

tack snäckan, älskar dig med :D vi får ses snart :)<3

2009-12-03 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0