Första advent!

Nu är äntligen vintern här tycker jag, det är ju bara snön som saknas men hur ofta har vi det liksom? Idag har jag rensat hela våran övervåning med mina föräldrar och jag har hittat tusen gamla prylar som jag har glömt att jag hade haha. Det känns så konstigt att alla sätter upp julstjärnor i sina fönster och ljusstakar. Det var ju inte alls längesen som det var jul? Det var ju typ.. igår? Men det är jätte mysigt verkligen. Denna helgen har spenderats med mina tjejer ifrån Blentarp. I fredags så var vi hemma hos David på fest och igår åkte jag hem och bara mös hela kvällen. Det var faktiskt jätte skönt att bara ligga hemma och lata sig en lördags kväll. Det kan man ju aldrig tro. I morgon har jag sovmorgon så jag börjar klockan 9 i stället. Tack för helgen tjejer, nästa den 4:de! love
xo xo Amanda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0