Första snön?

Jaha, då har vintern kommit till Skåne gott folk. Idag när jag slutade skolan och skulle gå till tåget så upptäckte jag att det snöade lite sådär lagom mycket. Det var inte så mycket att komma mer men alla blev ju helt till sig på stan. Igår tog jag svinsprutan och det var inte så farligt förutom att jag har riktigt ont i armen fortfarande. Idag fick jag hem mina omdömen från skolan och de var bättre än vad jag trodde faktiskt så det blev jag överlycklig för. 
Finns inte så mycket att säga mer.. En påminnelse till mina tjejer, ni förgyller min dag. Love
xo xo Amanda 

Kommentarer
Postat av: hanna

LOVE U !<3

2009-11-17 @ 13:02:49
URL: http://hannaajangenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0