Välkommen november!

Har inte skrivit på så länge men jag inte haft någon ork i kroppen över huvud taget. Nu är lovet slut och skolan har börjat, och det startade med ett skolväder som nog passar alla, REGN! Det är bara bönder som gillar regn helt enkelt. Jag var ju i Blentarp i Torsdes på fest och det blev riktigt lyckat. Jag stannade sen hemma hela fredagen med familjen och mös vilket var väldigt trevligt. I lördes så festade jag med gamla vänner hela natten och somnade vid 5 på morgonen så segade hela dagen efter. Ja, det har varit ett lyckat lov fast det har gått fort som tusan! Så nu sitter jag här igen helt blöt i min tråkiga skola. Idag ska jag nog bara ta det lugnt också, får se vad vädret har att säga i kväll.. Om man ska ut eller inte menar jag. Skriver mer när jag får tillfälle. Love

xo xo Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0