Ännu en uppdatering..

Jag skriver nu för TREDJE gången i kväll, fast klockan är över tolv så det är en ny dag så.. Jag kom precis hem efter en filmtittande kväll i klubbstugan med Marcus, André, Samuel och Tobias.. Vi såg en riktigt sjuk skräckfilm (som jag hatar) men som tur var så hade man någon man kunde gömma sig bakom:) Annars hade jag inte klarat det. Efter den så såg vi en svensk deckare och det minns jag heller inte namnet på. Det var lite kusligt att ta en dusch nu när man kom hem efter den första filmen haha.. Men det gick bra! Nu är jag hungrig så ska ta en macka och sen så ska jag försöka sova för det är en dag i morgon också. Jag kommer nog skippa sångpedagogs tiden på tisdag för är krasslig i halsen tyvärr. 
Jag får min lön den 25:de men jag vet inte direkt vad jag ska spendera pengarna på. Jag såg en jättefin brun läderväska ute på Nova som jag vill ha men den tar upp hela min lön så får se om det blir något. Man kan ju köpa massa andra småsaker för summan men den är verkligen extremt fin... Får se hur man ställer sig till det. Godnatt!
xo xo Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0