Blåsig dag

Jag måste verkligen säga att det är en riktig kris med min blogg. Den ser inte alls bra ut och har ingen koll på hur jag ska fixa det så om någon har en ide och kan hjälpa mig så kontakta mig. Idag hade jag i alla fall ont i halsen men åkte till skolan i alla fall. Skäms ändå lite för att åka i mjukis och en tjocktröja men ibland är det ett måste. Jag hade ändå bara en lektion så.. Efter skolan gick jag hem och tränade lite på sången och gjorde övningar.. Efter ungefär en timme efter så mötte jag Emma ute och vi bara snackade ikapp lite. Fast det var inte så mycket nytt som har hänt haha. I morgon är det Fredag och jag har ingen aning vad som händer förutom att jag ska köpa present till både Emma och Victoria och jag måste också köpa in lite nya kläder och skor. På Lördag ska jag till Emma på släktkalas och på dagen åker antagligen jag och mina föräldrar till ikea för att köpa nya möbler till mig :))
Mamma var hos vår köksdesgner idag för att kolla skisserna på vårt nya kök och de blev faktiskt bra. Öppen planlösning överallt typ så jag hoppas det blir klart snabbt. 
Nej nu ska jag se på film sen sova, ska upp sex i morgon bitti. 
Sov gott puss.. 
xo xo Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0