Det är dags för Fredagsmys!

Nu är det äntligen Fredag och jag sitter och lyssnar på Ken Ring. Festen blev inställd i morgon tråkigt nog så nu är alla planer inför helgen förstörda. Ush ja och i kväll händer det absolut ingenting heller. Jag är riktigt rastlös och kan inte bara sitta hemma. Jag älskar mina tjejer och ni är fan störda haha. Kan inte hjälpa att jag flaschar upp som en röd tomat i huvudet varje gång han går förbi? Haha, nej nu blev detta ett flippinlägg, men jag orkar inte vara seriös alls idag för är så jäkla trött. Men ni ska få se, jag ska våga prata med honom(; 
Nu ska jag hitta på något (om det går) Puss på näsan och nu är det dags för fredagsmyyyys! flipp.. 
xo xo Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0