Fredag morgon!

Godmorgon!
Jag vill börja med att gratta min pappa som fyller år idag! Vi åt en jätte mysig frukost med tårta i morse. Men blev till sist stressig till skolan. Jag ska ta tåget klockan tio till Malmö sen så har vi prov idag sista lektionen. Hoppas det går bra:) Efter skolan så ska jag möta Emma i Lund för att gå på stan och fika. I kväll så ska vi här hemma äta en god middag med ett par vänner för att fira pappa. Det känns verkligen som att det är höst nu, och tänk! Det är bara ungefär bara två månader kvar till december. Tiden går så himla fort, det var ju nyss sommarlov? 
Vi började med webb design igår på medieproduktionen, det verkade sjukt tråkigt i början men sen när man fick pröva och när han förklarade så blev det faktiskt väldigt roligt. 
Jag skriver nog igen på Söndag kväll för jag kommer ha fullt upp denna helgen. I morgon så ska vi fora min bror och pappa med släkten här hemma. Och på kvällen så ska jag antagligen träffa vänner och så. Det kommer i alla fall inte bli så mycket datortid över.
xo xo Amanda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0