Jag behöver vitaminer!!

Jag blir galen snart och spyr av hunger!! Jag går ända till tre idag och glömde min frukt hemma så här sitter jag med en konstant kurrande mage och ska gå i skolan i tre och en halv timme till. Mina ögonlock bara sänker sig allt mer och mer för varje minut som går. Jag åker med pappa hem från skolan som tur är så behöver inte klydda med buss och tåg. Så jag tjänar 40 minuter på det. Vi röstade idag i skolan till elevråd och jag tror att majoriteten som satt i publiken och lyssnade på de kandidater som man hade att välja mellan röstade som jag ungefär. Ebba var så gullig och verkade vara en suverän ordförande för elevrådet. Jag vill också leka killer leken i korridorerna och slänga kuddar i folks magar haha :) Helknasigt men så jäkla ball ändå. Jag tyckte det var roligt att Foki blev årets bloggerska för hon gör inte till sig så himla mycket verkar det som. Hon är sig själv och vi alla gillar det.
Men nu ska jag byta dator sal för min sista lektion. Skriver mer senare idag. love.

xo xo Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0