Kaffe utan socker!

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck. Han är bäst när det är höstväder och kallt ute. Jag ska beställa biljetter till hans konsert snart. Nu har jag äntligen kommit hem från skolan och ska snart dra mig in till vardagsrummet för att såsa i soffan framför tvn. Så mysigt så!! Jag fick höra idag att vi inte hade någon rörlig bild idag, men vi skulle lyssna på någon om vi skulle läsa vidare utomlands med film sen men jag ska inte arbeta med film så jag hoppade över det och åkte hem. I morgon ska jag plugga trafikteori och vi fick ett mail idag från skolan att föräldrarna kunde göra sin kurs för att kunna övningsköra med oss på skolan. Får se om det stämmer för om det gör det så är det perfekt ju! Jag har lärt mig att dricka kaffe utan socker nu för ett tag sedan och det smakar himmelskt gott. Jag prövade att dricka utan mjölk för inte så längesedan med det smakade skit haha :) Så nej mjölken tänker jag INTE överge... Och om ni har några idéer på frisyrer eller någon förändring på mitt hår så kan ni ju alltid slänga in en kommentar eller två för nu ska jag kolla in lite andra bloggar och hemsidor sen blir det tv. 
Kolla in canal plus SF eller vad den heter, filmkanalen där de visar en massa svenska gamla godingar, riktigt bra! 
love! 
xo xo Amanda
Bilden har jag tagit från google när jag sökte på Thomas Sabo. Men jag älskar hans smycken. Jag har det pärlarmbandet men vill ha det svarta också. Det är där jag ska köpa min väska :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0