Måndag 12/10-09

Första dagen på veckan känns aldrig bra. Jag vaknade i morse av att hostan tog över mitt humör och näsan bara rann. Jag ville stanna hemma med hälften av befolkningen där hemma fick mig att åka i alla fall. Så nu sitter jag här... Vi hade engelska den första lektionen och då skulle vi skriva en uppsats, jag trodde det skulle bli en ren katastrof men jag tyckte jag lyckades rätt bra. Jag var inte på humör för att skriva en uppsats på tre a4 sidor en måndagsmorgon, PÅ ENGELSKA!! Efter den lektionen som gick rätt så fort hade vi svenska och där såg vi en film som heter "Dekanen". Vi hann bara se den en halvtimme för filmen hackade och alla klagade så den sista halvtimmen pratade vi om hur filmen var, vilka busdkap den gav osv. Nu sitter jag här framför en dator och ska egentligen jobba med min filmaffisch men jag är ju sååååå smart så jag har glömt var jag har lagt halva mitt arbete så jag får sitta och göra om allt en gång till.. Suck! Jag behöver insperation och jag behöver KAFFE! Jag slutar 25 över 11 sen så har jag rörlig bild, hoppas vi inte ska göra så mycket nu den sista lektionen för jag kommer seriöst somna. När jag kommer hem ska jag ta datorn till tv:n göra kaffe sen försöka vila lite.
Jag har tänkt på att jag skriver väldigt mycket jämfört med andra bloggare. Jag tycker det är roligt att knappa på tangentbordet och bara snacka av sig lite. Livet leker, och det känns bara bättre och bättre just nu. Jag längtar till jul då man kan börja baka och klä granen. LUSSEBULLAR! Nu ska jag vara duktig igen! Love.

xo xo Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0