Måndag 19/10-09

Godmorgon!
Nu är klockan 06.35 och jag ska snart bege mig till skolan. I natt sov jag för första gången i mitt rum på kanske en månad ungefär. Och det var super skönt. Rummet är i princip färdigt, det saknas bara databord och spegel plus lite andra smådetaljer. I helgen har jag varit hemma hos Liza på tjejkväll med Hanna, Carro, Johanna och Matilda. Det var riktigt trevligt. Jag är hemma vid halv 4 idag och då ska jag vila en stund tror jag för kommer antagligen att vara trött när jag kommer hem efter en lång dag. I kväll kommer nog Emma så ska vi se film och lite annat mysigt. 
Nu måste jag dra, ha en bra dag. Love!
xo xo Amanda
Såhär blev en del av rummet iaf. :) 
Ni är bäst <3 plus Carro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0