Onsdag 14/10-09

Hej!
Så kallt det är ute nu, måste köpa in vantar, mössa och halsduk snart.. Det är svårt att släppa sommarsjalarna från H&M men detta går inte längre.. I morse var det kallt och jag hade väldigt ont i halsen men åkte till skolan ändå som vanligt. Jag åt bara en macka och drack en stor kopp te så nu är jag extremt hungrig. Jag har en lektion kvar och då ska jag hålla på med min filmaffisch. Hoppas den blir någolunda klart idag annars blir det stressigt nästa vecka. Efter skolan ska jag och pappa åka till ikea för att köpa mina bryolådor och en spegel till mitt rum. Hoppas vi köper lite mysiga smålampor och växter också:) Så kanske, bara kanske jag får flytta upp i kväll.. Hoppas det för nu när det är så kallt där nere i gästrummet så blir jag ännu mer förkyld.
Jag vet faktiskt inte vad som händer till helgen men jag hoppas det blir något roligt.. Eller så tar jag det bara lugnt. Får se hur jag känner mig. Skriver mer i kväll antar jag. Love !

xo xo Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0