Söndag 11/10-09

Hejsan!
Igår åkte jag med mamma för att köpa present till Emma och det blev en navelpiercing som hon tyckte väldigt mycket om och det tackar jag för. Jag köpte också ett par lyktor till mitt nya rum och ett par svarta långa strumpor med rosetter på från indiska, två par leggins från esprit och en kofta från Vila. När jag kom hem fixade jag till mig lite sen skulle jag gå till Emma för att äta middag där med hennes släkt. Vi åt tacos och de hade bakat prinsesstårta till efterrätt. Vid elva stack jag och Emma ut för att få lite luft eftersom vi hade suttit inne i så många timmar. Vi gick hem till Nico och där jag Tobbe, Jonas och Alexandra. Marcus ringde mig efter en halvtimme ungefär för att säga att de var i Furulund nu. Så vi stack till klubbstugan vid 12 för att träffa dom och där stannade jag och mös tills klockan var 3. 
Idag så ska jag köpa en massa möbler till mitt rum så jag får hoppas att det kommer bli bra. Sen i kväll vet jag inte vad jag ska göra men antagligen så träffar jag Emma och dom. Jag får ligga och mysa lite i mitt rum också men jag kommer inte få någon tv eller databord idag och det är lite synd men jag kommer kunna sova i mitt egna rum iaf. 
Puss på gårdagen, det blir bara bättre och bättre. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina kläder ni köpte! Koftan var jättefin. Hoppas att ni hittade bra möbler på IKEA också. Puss å kram / systeryster

2009-10-11 @ 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0