Te & Mandariner!

Godkväll!
Jag har faktiskt glömt hur man stavar till "te"... Kan det vara så jag stavar eller med två e kanske? Varför inte Teh? Nej, jag har faktiskt ingen aning men jag tycker man får stava det hur man vill. Idag har jag varit hemma från skolan och förätit mig på mandariner och druckit alldeles för mycket te känns det som. Eller, nej föresten.. Det kan man faktiskt inte för det är det hösten består av. Jag har varit så förkyld och hostat hela denna veckan och vi hade bara en lektion idag så jag bestämde mig för att ligga och dryga. Jag har pluggat en del också, eller mamma har förhört mig på trafikprovet i morgon och jag kan det så jag är inte alls nervös :)
Just nu lyssnar jag på Melissa Horn med låten kungsholmens hamn och den är riktigt bra. Jag ska gå och se henne om någon vecka med Sandra på mejeriet i Lund hade jag tänkt. I morgon så ska jag först ha prov i skolan, sen så ska jag till engelskan för att skriva klar min uppsats. På svenskan så ska vi bara se film. Efter skolan har jag fått en tandläkartid klockan 13.05 så ska gå dit, för den ligger precis bakom min skola så det tar inte ens två minuter för mig att ta mig dit haha.. Pappa kommer och hämtar mig efter tandläkaren sen så bär det av till Helsingborg för att äntligen köpa mina möbler. Jag hoppas verkligen att jag inte behöver skriva i nästa inlägg att jag inte har köpt dem för då blir jag riktigt irriterad på mig själv! Nu ska jag dricka upp mitt "te" och kolla in facebooken. love!
Btw så saknar jag sommaren, det här är jag i kroatien(mitten) Med Victoria och mamma. 
Pappa tar bilden :) I det gula huset med balkongen bodde vi i, mysigt!
xoxo Amanda

Kommentarer
Postat av: emma

gud vad häärlig din blogg blivit :-)

älskar färgerna (Y) hihi kram!

2009-10-18 @ 02:46:36
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0