Vill ha jul!

Godmorgon!
Igår kväll kom Victoria hem till mig för att sova här. Jag undrar hur hon orkar att åka ända från Kågeröd till Furulund på moped? Men hon kom i alla fall och ringde på när jag låg och sov på soffan.. På kvällen satt jag, Victoria, Emma och Matilda och såg film hela kvällen typ och snackade skit. Det var väldigt mysigt! Jag och Victoria gick och la oss vid 11 för hon skulle till skolan dagen efter. I morse vaknade jag vid 7 för att Victoria skulle upp och duscha osv.. Sen vid 8 åkte hon till skolan och jag själv kröp ner under mitt täcke igen och vaknade vid kvart över 10. Om en halvtimme ska jag ta tåget till Helsingborg för att gå hos min sångpedagog. Jag missade det förra veckan eftersom jag var sjuk så nu får vi se hur min röst orkar haha. På tisdag nästa vecka är det Etagé och då jäklar ska jag in och dansa!! Det var faktiskt ett år jag var på något sånt eftersom jag har varit uppdaterad med mitt ex hela tiden så :) Och jag vill ha jul, alla dofter som kommer fram och det är den mysigaste tiden på året, plus att man får julklappar!
Skriver mer i kväll om det är något intressant på gång. Love!
xo xo Amanda
Jag tycker om min klass, även fast här inte ens är hälften av dom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0