9/9-09

Godeftermiddag!
Jag är verkligen helt slut för ingenting. Det låter kanske konstigt men i skolan har jag nästan inte gjort något alls idag i 4 timmar vilket jag tycker är extremt onödigt. Visst, jag har jobbat men det är sådant som jag kan göra en annan dag. Vaknade i alla fall klockan 6 i morse och då var man en väldigt trött Amanda för somnade inte förrän klockan 12 kvällen före. Jag hade varit ute och träffat Emma och sen kom Jane för att hämta sina jeans. Johan ringde mig lite senare och sa att han, Victor och Kicki var på väg till Furulund. Så det blev rätt sent. Jag hade två timmars håla idag i skolan också så då passade jag på att jobba lite med arbetet i svenska som ska vara inlämnat på fredag. Vi ska skriva en A4 sida om hur språket påverkas av döva och blinda personer osv. Jag vet verkligen inte hur jag ska få detta att bli bra men får gå upp till läraren i morgon och få mer info. Just nu lyssnar jag på I´ve got a feeling med Black eyed peas. Jag tycker den är så himla skön. Och jag lyssnade på morgonens wakeup call på NRJ i morse. Då ringde dom ju till Kissie och skulle skämta.. hahah jag dör! 
Jag längtar till helgen, det ska bli så skönt att bara få sova ut i några dagar. Nästa vecka ska man till tandläkaren och sen måste jag rå studa också. Hoppas mitt rum blir färdigt den veckan också, jag ockrar inte bo i gästrummet längre!! 
xo xo Amanda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0