Fredag morgon!

helluu...
Sitter i skolan nu och har två timmars håla. Det var faktiskt riktigt jobbigt att gå upp i morse. Jag ville bara dra täcket över mig igen. Känner att jag måste shoppa en massa vinterkläder, koftor, mössa, vantar, halsduk osv.. Det var faktiskt bara 3 grader ute i morse. Jag slutar vid ett idag och sen när jag kommer hem ska jag städa lite och vila. Jag måste också sticka och handla vid tre sen i kväll ska jag åka till Johan och senare vidare till Palle. Hoppas detta blir en lyckad kväll, om jag hittar något lämpligt att ha på mig .. suck!

Vill ingen annat än att sluta och åka hem till min säng igen. Fusk för de som har studiedag idag. (Johan)
Måste också bara medge att jag älskar hösten, den är så himla mysig!
Ha en bra dag och kväll.
xo xo Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0