Fredag-Söndag

Helgen har varit helt underbar med mycket skratt och dans. I Fredags efter skolan så åkte jag hem för att fixa mig, sen kom Victoria och vid halv åtta så körde pappa oss till Marieholm för att sticka på fest hos Johans kompis. Där var inte så mycket folk, vad kan det ha varit? 30 pers kanske. Men det blev ändå en lyckad kväll, och alla var jätte trevliga. Min älskling kan inte göra mina kvällar mycket bättre. Jag och Victoria kom hem vid halv 1, skulle egentligen kört hem senare men det blev inte så mycket mer på den festen. 
På lördagen hämtade Victorias pappa oss vid 2 tiden och sen körde vi till något köpcentrum utanför Helsingborg för hennes pappa skulle tydligen handla något så då passade vi på att äta frukost på MC Donalds. Mmmm, gott med hamburgare till frukost... På kvällen så åt vi en god middag med Victorias familj. De bor i ett jätte fint hus mitt ute i ingen stans. Vad har vu gjort mer.. hmm.. Vi har åkt Moped till Ekeby och Kågeröd ett antal gånger för att handla en massa. Och som en trogen förare fick jag köra! Vi har åkt fyrhjuling också, vilket var en upplevelse för mig även om jag körde rätt ut på en åker. 
Jag vill bara säga tack för helgen! Nu ska jag in i duschen sen städa och om jag har tur kommer Johan förbi en stund. Hoppas alla har haft en lika lyckad helg som jag. 
xo xo Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0