helt galen helg!

Tjollahopp!
Jag har inte alls haft tid att lägga nya inlägg på hur länge som helst så nu har jag mycket att berätta. Inte för att jag vet hur många läsare jag har men det är sak samma.. 
I Fredags så cyklade jag bara till Kävlinge och träffade en massa folk där men sen på lördagen hände det grejor. Mina tjejkompisar från klassen kom över på kräftskiva och det blev en väldigt lyckad kväll. Har nog aldrig ätit så mycket kräftor i hela mitt liv! Efter några timmars kräft och räkskalning så kom Johan med sina kompisar. De flesta av dom stack efter en timme för det var egentligen inte bestämt att de skulle titta in men det gick bra i alla fall. Twister spelande och dans i vardagsrummet bestod den kvällen av. Massa pussar från Johan också så klart. Tjejerna sov hos mig den natten och åkte hem tidigt dagen efter. Sen så tog jag bara det lugnt som segade framför tv:n hela dagen och träffade Emma en stund på kvällen. Igår för sov jag mig så jag missade mitt tåg.. Pappa var tvungen att köra mig in då så klart. På kvällen åkte jag till Johan och sov där tills idag. Skönt med sovmorgon och att få ligga kvar snusandes i hans säng när han själv skulle upp tidigt till skolan haha! Vid tolv åkte jag in till Helsingborg för att ta min tredje sånglektion hos Christina, och det går faktiskt framåt för min del. Har en massa saker att fixa i morgon i skolan.. Måste byta den fotografiska kursen och fråga en massa om trafikteorin. Köpte nya skor idag också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0