Hetsig vecka!

Gud jag har panik! Man har blivit så van nu att gå hemma efter skolan och inte ha något att plugga, sen nu helst plötsligt har vi två prov denna veckan. På torsdag så ska vi ha prov i Medieproduktion, har ingen koll på än vad vi har och hur mycket.. Suck!! På fredag har vi svenskaprov med 39 instuderingsfrågor plus att man ska läsa ett antal sidor i boken. Jag måste verkligen vara i fokus och klara detta. Så idag ska jag först hem och äta något sen sätta mig med skolböckerna. Ska försöka hinna med att åka till Johan i kväll också, vilket jag hoppas på att jag hinner med. Det hade varit skönt att slappna av lite mitt i all stress.
Nu har vi kommit en bit längre med mitt rum, Vi har målat allt som ska målas sen ska vi tapetsera. Efter det så återstår det roliga, SHOPPING! Jag älskar att handla nya möbler, ja allt förutom sängen ska vara nytt. Jag har tänkt lite indiskt tema sådär, med en massa kuddar, guldspeket och lite ljus.. Det kommer nog bli rätt mysigt när allt är färdigt. I helgen har jag bara tagit det lugnt, Jag var hos Christian i fredags på fest, fast det blev inte så mycket av det så var hemma igen vid halv 1. Jag målade hela dagen i lördes och på kvällen umgick jag med Emma och efter någon timme följde jag med Markus för att kolla film i Lödde. Det var trevligt faktiskt, har inte skrattat och haft så roligt på länge så det behövde jag.
Min bror fyllde år i lördes också, hela 25 år!! Vi ska fira honom denna helgen med släkt och så, och sen fyller Victoria år snart också, så det blir tjejmiddag på fredag.
Nu ska jag snart ha rörlig bild, det är en kurs där man lär sig spela in "film" eller vad man ska kalla det och en massa annat skoj. ses!

xo xo Amanda

Här är jag innan Palles fest förra helgen!

Här är jag innan Palles fest förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0