host, host..

Tjabba!
Victoria sov hos mig I natt och det var väldigt trevligt men jag vaknade dock med huvudverk och ont i halsen i morse. Jag trodde det skulle gå över under dagen men det blev bara värre och värre. Så efter en timme i skolan så tog jag tåget hem. På tåget träffade jag min käre kusin och vi pratade i princip om allt mellan himmel och jord. Det är inte så ofta man träffas utanför släktmiddagar och annat. När jag kom hem så gjorde jag först ett pitabröd fylld med grönsaker sen kröp jag ner under täcket i soffan och somnade. Jag sov till klockan halv sex. Jag har inte gjort så mycket annat idag förutom ligga och mysa i soffan med en stor kopp te. Jag måste verkligen bli frisk inför i morgon för jag måste först till skolan och ändra en massa kurser och på kvällen ska man till Marieholm. Jag kollade på ett par super bra bilder idag på internet. Man googlar på elinkan och sen så går man in på Elinkan Radar Magazine. Hon är riktigt duktig! Sen så ska jag försöka hinna med att börja på gitarrlektioner på skolan. Det kan nog bara roligt haha.. Men nu måste jag sova så jag orkar morgondagen. 
xo xo Amanda
Jag och Liza på min kräftskiva som blev lyckad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0