Renovering och slit!

Godkväll! Jag har minskat på skrivandet här inne för har haft så mycket annat för mig. Jag håller tillexempel på att renovera om mitt rum, och det går faktiskt framåt! Idag så vaknade jag klockan halv 6 vilket var lite onödigt för var bara i skolan i en halvtimme. Vi hade ett test sen pratade vi lite om vår webbradio sen åkte jag hem. Jag var hemma vid tio och var väldigt trött så jag gjorde varm choklad och åt en bulle innan jag somnade om igen. Just det! Jag läste mitt horoskop i METRO idag också, och det ska så klart alltid stämma varje gång. Kommer inte ihåg vad det stod idag men det är mystiskt. När mamma och pappa kom hem så åkte de till tippen med alla mina saker som skulle slängas så nu är mitt rum helt tomt och jag har flyttat ner i gästrummet. Hoppas jag kan sova gott i natt i alla fall. Jag har massa piggar på min vägg också, sådana piggar som finns i målarfärgen som var så poppis när mamma och pappa var unga men nu är det riktigt gräsligt och gör ont. Jag har slipat bort det mesta på fondväggen så nu är jag helt dammig och det var verkligen jobbigt! Resten tar vi i morgon och jag har beställt min tapet så det kommer på torsdag. När rummet är klart så ska jag visa en före och efter bild:) 
Detta ska nog gå bra men det roligaste är när man ska handla på ikea! Jag är så himla glad, att vara ny-kär är det bästa som finns, det fladdrar i min mage hela tiden. Jag ska träffa Johan på Fredag igen och jag längtar verkligen efter honom. I morgon ska jag äta frukost på EH med Josefin innan skolan, mysigt och bilder kommer. 
Skriver mer i morgon, hoppas alla har haft en super bra dag! xo xo Amanda. 
lekte lite i photoshop innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0