Elegi - Lars Winnerbäck

Först och främst, jag älskar låten här ovanför.. så LYSSNA! om ni freaks nu aldrig har hört den förut.. ;)
I alla fall, min dag har varit ganska så lugn. Klockan åtta satte alla 2:or sig i sina klassrum för att göra nationellt prov i engelska och det gick rätt hyfsat tror jag. Efter att vi var klara med det så skulle jag Liza och Mikaela sätta oss och redigera klart våran reklam film men kameran la av och vi fattade inte ett jäkla skit så vi ska ordna det i morgon före presentationen i stället...alltid ute i sista minuten, SUCK!! 
Jag och Josefin stack i stället ut på stan och käkade lite och sen gick vi in på H&M som vanligt. Vill ha kläder!!
Vi hade en jätte håla men sen så när vi väl kom tillbaka så behövde vi inte alls gå på lektionen. 
Åkte i stället till entré för att kolla på Josefins fula byxor, haha ;) nej men antagligen inte min stil! PUSSSS
men när vi väl var på bussen så hade hon tydligen glömt sin väska i skolan så i stället för att ta bussen direkt till Lund efter byxköpandet så var vi tvungna att åka tillbaka till skolan UTAN byxor eftersom att de inte fanns där.
När jag väl kom till Lund så körde jag och mammi till Nova för att köpa lite grejer. Så egentligen så har denna dagen varit ganska så onödig, hahaha (: Nu ska jag snart sova för att i morgon är det en ny dag med en helnatts festande i Lunds stadspark! Sleep tight!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0