Morning after dark - timbaland, nelly furtado

Hallå i stugorna!
Jag sitter just nu och väntar på att Tove och Sandra ska pallra sig hit från Kävlinge. Det börjar bli lite stressigt nu innan vi ska iväg till lokalfesten i Lund. Vi ska hinna käka, fixa oss lite och sen förkröka. 
Idag var jag och mina föräldrar ute på Centersyd för att göra lite ärenden. Det blev bland annat ett par gladiator skor som Kenza har bloggat om med olika färger på remmarna. LOVE THEM! 
Det blev också lite smink och annat. I morgon samlas hela släkten för att rulla ägg som vanligt. Mitt ägg kommer äga ut alla andras. Men det får ni se i morgon för nu ska jag slänga mig in i duschen. Puss! :* 
ni känner säkert igen dom, de är en dröm! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

jättefina skor temptish <3

2010-04-08 @ 15:38:57
URL: http://hannaajangenfeldt.blogg.se/
Postat av: Elin

var e dom ifrån? skitfina!

2010-05-05 @ 21:07:31
Postat av: Amanda

Jag kommer faktiskt inte ihåg vad affären hette. Men det är inne på centersyd så finns det ju två sko affärer som ligger bredvid varandra så är det den som är närmast caféet med bakade potatisar, haha:)

2010-05-06 @ 10:07:51
URL: http://amandatempte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0