Our last summer - Heine Totland

Oh guuuud! Det har varit en jätte trevlig helg uppe i Göteborg hos min syster och hennes sambo Niclas. När vi kom upp där på Fredagskvällen så gick vi till ett jätte mysigt ställe som låg i en källare. Det var skit coolt där inne med massa färger hit och dit och jordglobar som lampor osv. Vi åt gott och drack gott i flera timmar kändes det som men vi gick och la oss vid tolv i alla fall. 
På lördagen så tog vi en heldag på stan, jag köpte en massa fint som ni kan se på bilden här nedan. 
På kvällen så lagade vi en jättegod trerätters middag hemma hos min syster och spelade spel på kvällen. 
I kväll så ska jag bara ta det lugnt och vila inför en hel vecka med nationella prov på gång. Inte lika trevligt. 
Hoppas alla har haft en lika lyckad kväll som jag har så hörs vi en annan dag. Puss :* 
byxorna ser helt enkelt jätte stora ut
men det är bilden som är knasigt tagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0