Slow dancing in a burning room - John Mayer

Jahapp.. Dagen har varit ganska bra fram till nu på kvällen som har fyllts av både tårar, har och frustation... Orkar faktiskt inte berätta här inne för det rör inte allmänheten speciellt mycket. Men, aldrig kan någon se det från min synvinkel säger jag bara. Hur jag någonsin känner det. Alltid samma jävla sak som inträffar. Skiter i om jag mister kärleken men jag tänker absolut inte mista en riktigt bra vän. I alla fall. 
Annars har det varit en hyfsat bra dag för mig. Jag fick MVG i slutbetyg på trafikkunskapen. wiie! :)
Jag har suttit och blivit måttligt småirriterad på Josefin och Sofia som höll på att fjanta sig på lektionen. Men som sagt så kan jag aldrig bli sur på dem och skrattar för det mesta. Ni är fina!
Innan jag åkte hem så tog jag en sväng om mormor och morfar där mamma mötte upp mig sen. När jag kom hem så sprang jag en lång runda för att rensa mina tankar från all stress som pågår i mitt huvud just nu. 
I kväll så ska jag förbereda mig för det förskräckliga nationella provet som väntar i morgon mellan klockan åtta och tre på dagen. hemskt att sitta så länge!! Det kommer nog gå fint, håller tummarna :) 
som pricken över iet på min "underbara" dag så gjorde Hanna världens räligaste bild på mig iaf. 
Ser ni mig? Det är jag det tjocka lilla ungen med cowboyhatt som är pittögd! TACK HANNA! <3 

Kommentarer
Postat av: hanna

haha you know love you <3

2010-04-23 @ 12:46:51
URL: http://hannaajangenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0