Sunshine reggae - Reggae beat

Jaaahapp! Goooodeeevniing fjantar, höhöhöh.. Nej nu fjöntar jag mig igen. Jag orkar inte skriva så mycket längre. Jag sökte till idol i lördes, kom inte vidare med det var riktigt kul ska jag säga er! Men bara 11 av ca 2000 sökande kom vidare ;s KASST MALMÖ!! Jag har inte gjort så mycket de senaste dagarna, haft nationella, varit med vänner och bara tagit det lugnt. Det har inte blivit så mycket festande för min del. Nu är det bara 25 dagar tills jag fyller 18 år!! Det ska firas med utgång och Lundakarnivalen. YESSSS.. ;) 
Jag har fått lite färg på kroppen också efter alla dessa soliga dagar i stan osv. I kväll så ska jag skriva en bokrecention och ta det lugnt inför nationella i morgon. Jag satsar fortfarande på musiken och min sångröst btw. Ska försöka hitta mitt egen sound, det kan ta tid. Men vafan, jag är ju bara 18 år! Pusss
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0