Year 3000 - Jonas Brothers

God kväll!
Jag har faktiskt inte haft ork nog att uppdatera på sista tiden. Har varit så trött varje kväll och eftermiddag. Det blir allt varmare och varmare ute nu. Solen bara strålar på och idag var det till och med för varm för min skinnjacka! Jag och Elin i min klass håller på att småplanerar lite inför vår 18 års fest som vi antagligen ska anordna tillsammans. Får se om vi kan fixa lokal tills Maj, lite sent men man ska aldrig ge upp.. Vad har mer hänt på sistone? Jag har sökt jobb på Online i Lund. Hoppas jag får det, behöver verkligen tjäna mitt eget just nu. På fredag så ska jag och min familj åka upp till Götet för att fira min syster som fyllt 28 år, mysigt. Då ska jag shoppa loss, fika i det fina vädret och äta god mat. 
Jag hade ju planerat att jag skulle ha en hel svensk sommar i år Men det är ändrade planer, i sommar åker jag till Spanien för att hälsa på min kusin som ska jobba där nere. Så kul! Nu ska jag städa lite och sen lägga mig i sängen och mysa in kvällen! Vi har inget varmvatten nu igen btw, kalldusch i morgon bitti! Puss :*
PS. ska söka till idol nästa helg (; 
ni gör min dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0