15grader om dagarna och dagg på kvällen betyder höst...eller?

Jag kan inte somna så skriver lite i bloggen. Gud jag har börjat skriva hur mycket som helst nu. Men det är ju bättre att skriva för mycket än för lite, eller? Hösten är påväg nu, suck. Jag vill fortfarande ha kvar den varma sköna sommarvärmen!! Men alla årstider har sin skönhet. Jag tycker om hösten för att då har man en anledning till att sitta inne och kolla en bra gammal utsliten film med en kopp te i handen och bara vara. Man har också en anledning till att köpa massa nya fina halsdukar och koftor osv. Väntar bara på att pengarna ska rulla in sen bär det ut på stan! 
Vintern.. jag längtar verkligen inte dit. Ni minns ju hur det sluta förra vintern när alla önskade snö på julafton. Snön låg kvar ända till slutet av mars till och med in i de första dagarna i april. Aldrig mer säger jag bara! 
Hittade en väldigt gammal bild på mig och min syster. 
Hon betyder verkligen jätte mycket för mig! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0