Baksmälla i kroppen?

Godmorgon!
Vaknade i morse av att det ösregnade, somna om igen men fick lite senare en massa sms på en och samma gång så vaknade igen. Hade förmodligen ingen täckning när regnet varade. I falla fal, jag har så jävla ont i min kropp efter festen igår, fråga mig inte varför. Drack inget? Aja kanske baksmälla av allt springande i Malmö igår. Jag och Matilda åkte in för att se maskinen och familjen. Maskinen, helt okej men familjen sög! 
Besviken? JA. 


Idag så ska jag i alla fall ta någon öl med brudarna och se Melissa Horn & Lars Winnerbäck. Man kan bara inte bli besviken på de två. I så fall så ska jag aldrig mer gå på e konsert igen! Hoppas ni alla får en trevlig dag. Ciao!

riktigt jäkla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0