Bio-kväll med Lina Rosling!

Tjabba! eller något.. 
Igår var jag på kräftskiva hos Annie. Tack för en lyckad kväll! Åt säkert två kilo kräftor själv, haha:)
Snart så ska jag åka till Kävlinge för att ta tåget in till Lund med Lina. Vi ska se Karate Kid i kväll. Hoppas den är så bra som vi tror att den är. Och jag hoppas också att jag har pengar på kortet idag så jag kan få i mig något att käka i stan också. I morse åt jag en väldigt god och hyfsat nyttig frukost. Kezo, hallon och valnötter. Man strimlar lite flytande honung ovanpå så blir det gottigottgott! Tack min kära syster för tipset... Hon och jag åt det varje dag när jag var där uppe och hälsade på. Fast med annan frukt. Hopps ni får en trevlig kväll! ciao. 
visst ser det gott ut? :)
Ta mycket hallon på det är godast. 
Tänk på att Kezo är väldigt mättande så ta inte för mycket. (låter som en mamma nu hahaha)
jag vet, min kamera suger verkligen. ser helt mongo ut. 
Men idag ska min färgglada väska från Barcelona med mig ut på stan (y)
Som ni ser så har jag typ inte solat alls i sommar. KRITVITA BEN!
Det här ska föreställa mitt schema under det sista året på gymnasiet. 
Cybergymnasiet är verkligen slappt. shit... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0