Closer - Joshua Radin

Bästa låten där uppe! I kväll så har jag pratat med Hanna Jangenfeldt i en och en halv timme om allt typ. Skönt att snacka ut ibland. Hon är en av mina bästa vänner. Jag har också ätit glass med varma hallon. Jag har en Hallon vecka nu känns det som. Då jag älskar hallon extra mycket. Fråga mig inte varför? Min bror och hans sambo kom hem till oss med deras son idag. Oh, han är så himla fin. Jag vill ha en egen men man är ju alldeles för liten för det så får öva mig på honom så länge. (; Nu ska jag se tv eller film. Hoppas ni har haft en trevlig kväll! Ciao. 


Här har vi min lilla älsklings Tage som ligger och sover. 
Mössan är så sjukt söt, från geggamoja collection ?? haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0