dööda mig om man måste komma hem såhär sent mer...

Har precis kommit hem från skolan och måste jag påpeka att klockan är ÅTTA PÅ KVÄLLEN? Detta är sjukare än sjukaste. Det är ju förstås på grund av en påverkad snubbe på tåget som var trög i huvudet. Jag har hört många sjuka anledningar till varför man inte har tryckt någon biljett, har dragit några själv ett antal gånger men detta tar priset. Den är killen hade inte köpt någon biljett för att han var en fattig student som bara lever på snabbnudlar. Konduktören ville att han skulle gå av tåget men Snubben tyckte att det var en bra dag med vackert väder så hon skulle låta honom åka gratis ända till Helsingborg. (!!) Vilket så klart hon inte lät honom. Folk började komma och fråga om han var riktigt frisk i huvudet och att han skulle tänka på andra. Han sa då att andra borde tänka på honom för han var fattigast i världen osv.. Han blev till sist avkastad.  Men annars har det varit en bra dag utan man, suck! Tack Liza som erbjöd sig att låna mig pengar till en pasta sallad.. Oh herre jesus vad jag är död! (;

Nu sitter jag här och ska städa rummet till denna underbara gamla goding. 
Hoppas alla får en trevlig afton :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0