Dra in magen & knip igen vart enda jävla hål ni har i kroppen tjejer!

(Detta var nog den längsta rubrik jag någonsin har haft?) I alla fall så stämmer det! Jag, Liza och Hanna var på vår första kurs i dansträning i skolan igår. Läraren var riktigt bra och det var riktigt kul, men som sagt det ni läste i rubriken, det måste göras. Vi lärde oss lite ballett och fotövningar igår. Har jag värk idag i kroppen? svar JA! 
Men idag så börjar jag klockan tre och har en timmes lektion i historia, lite lame. Men ja vad gör man inte för skolan? hmm... Victoria väckte mig mitt i min underbara sovmorgon och efter det så ringde mamma så jag fick gå upp och träna lite vid tio. Det regnar fortfarande ute. Hoppas att det blir sol i morgon annars förklarar jag krig mot vädergudarna. NRJ in the park är något som man måste se och jag har sparat pengar denna veckan så att jag ska kunna gå ut på kvällen. Så gör mig nöjd nu! Yesss så nu ska jag bege mig, ha en skön dag alla! ciao. 



Jag lovar , denna tunikan ger mig en gnutta kärlek när det inte finns
något annat att ta på sig. Den finns alltid där till hands! love it :)
OCH NEJ, DET ÄR INTE TROSOR I BAKGRUNDEN! hotpants! (; 
Ni ska se min legginslåda, INGA ALLS. typ två par och använder aldrig jeans. så jag gick och köpte mig ett par igår. Inte för att det är så intressant. Men ja, det är vell sånt man ska skriva här.. måste byta stil. HAHA. Joucy var med mig i stan i alla fall. så det var en bra dag igår :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och dina bjön borg hihihihihi

2010-08-24 @ 14:20:39
Postat av: Barbie

Haha söt rubrik...

2010-08-24 @ 15:37:14
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0