Ett riktigt åskväder...

...Och jag som var på att steka lite i solen idag de sista dagarna innan skolan börjar igen, Men neej det fick man inte. Haha. Min kära syster åker till Blekinge idag, tråkigt men har spenderat mer än halva sommaren med henne så jag får nog dela med mig lite till hennes pojkvän också. Idag så ska jag istället bege mig in till Malmö för att möta upp Aron en sväng. Det är ju för tusan sex år sen vi sågs.. sjukt?!! Det ska bli trevligt. In i duschen nu så att man får lite gjort här hemma. love. 
Victoria & jag i Kroatien förra sommaren. 

Kommentarer
Postat av: Victoria Berggren

Så söt bild :) Hoppas allting är bra med dig! Kram

2010-08-06 @ 14:58:17
URL: http://slickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0