Fotblåsor och kaffebönor.

OJOJOOOOJ vad dålig jag känner mig nu, tar har tagit mig snart fyra veckor att skriva ett nytt inlägg. Och jag vet faktiskt inte hur många gånger som jag har talat om att jag ska bättra mig. Men jag antar att man inte kan lära en gammal hund sitta som man säger. Men det ska i alla fall bli liiite oftare. ;) Nu har så himla mycket hänt men jag kan summera det. Jag har blivit faster först och främst. Åt en liten kille som ska heta Tage. 
Jo, jag förstår om ni tycker det är ett märkligt namn, det tyckte jag också första gången jag hörde det men nu så har man liksom vant sig. Vad har jag mer gjort nu på sommaren...? Jo, jag har varit i Jonstorp några vändor och har det super mysigt. Sen nu för några dagar sen kom jag hem från Göteborg där jag har bott hos min syster och hennes sambo. Där har jag bland annat shoppat, blivit utgång och gått på Liseberg. En sjukt rolig vecka! tummen upp för syrran (y)

Idag så tog jag mig en sväng med Jane med flera upp till Ullared för att kolla runder. Det blev en hel del saker som kom med hem fast jag inte hade tänkt mig det. Som jag brukar säga "den var faktiskt nödvändiga saker!" 
Så i kväll så hade jag tänkt mig att bara koka en kopp te om inte mjölken är surare än surast och sen så slänga mig framför laptopen och tvn. Ha en super mysig kväll. love

ps: Mina fötter har blivit så förstörda efter TIMBUKTU konserten och kaffebönor, ja Jane lärde sig något nytt från dem idag. Hon visste inte varför de stod i en burk bredvid parfymerna.. ja, jag behöver inte ens förklara här inne, elleer ? ;) du är fin gumsi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0