hårkur?

Suck! Nu har jag städat undan lite i mitt rum men den är fortfarande dammsugning och torkning kvar att göra men det får bli morgondagens första sysselsättning. Idag har jag spenderat min dag hemma hos Jane som äntligen gjorde så att mitt hår blev riktigt färdigt. Nu är det ju bara SUPERSNYGGT! Inte alls lika tunt eller slitet. Tummen upp för henne! Man kan verkligen prata med henne om exakt allt. Det är inte alla vänner som man kan göra det med, jag kan verkligen säga allt jag vill till henne utan att det känns jobbigt eller att jag vet att hon skulle sprida det vidare till andra. älskar dig för det vännen! Hon och Victoria, mina änglar. Ehm.... iaf, efter att vi hade gjort vid mitt hår så kollade vi in lite gamla avsnitt av paradise hotell. Roligt att få se Natacha Peyre i avsnitten. :)


Gjorde sen en riktig hårkur när jag kom hem. Hade först i inpackning i en kvart. innan jag skulle föna håret efteråt så tog jag i en fuktighetskräm som gör att håret inte slits. Sillikondropparna sattes i innan plattning av håret. Nu är mitt hår som nytt igen. I kväll så har vi bara suttit hemma hos Dennis och tagit några cider. Skönt att bara ta det lugnt och snacka. sängen kallade på mig precis så natti natti! 

Jag och Jane på midsommarafton. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0