hungrig som en varg....brist på pengar...

Nu sitter jag här i skolan med Mikaela och Olle... Vi har snart historia där vi ska redovisa en antik sak. Jag har absolut inte kommit på något om min lilla vas... för hittar inget om den. förutom att det var min gammelfarmors och bla bla bla......Nyss så var jag på min första etik och livsfrågelektion. Det var superkul och vi fick reflektera en hel del.. Ska försöka hinna att sticka ner till kjollen och köpa något att käka. kjollen är lika med kiosken då. (;

Innan jag avslutar här så ska ni få
lite tips på hur ni utför erat LIVSMOD!

  • våga lita på andra
  • våga ta ställning till saker och ting
  • våga vara ärlig och öppen
  • våga visa dina brister
  • våga lyssna på andra
  • och våga sätta dig in i andra människors liv.

Det var allt för mig hoppas ni försöker utföra dessa krav.
Det får er att må mycket bättre peace!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas att du har sett att du är finalist till att bli "veckans blogg" så se till att tjäna ihop dina röster nu!! :o :D

2010-08-31 @ 18:04:49
URL: http://insidesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0