Min granne?

Ja ni kanske undrar varför jag har den rubriken som jag har? Men ja jag har ju spenderat kvällen med min granne Annie. Hon är en söt tjej på 17 år (på lördag) som gillar att fiska, rita med gatukritor och spela super mario... Skämt och sido, hon är urgullig och jag har känt henne i hela mitt liv. När vi var små så beställde vi till och med samma kläder från samma klädklubb och bar likadana kläder samma dag i skolan. Så ja, vi har varit hur tajta som helst, tyvär så har vi glidit lite ifrån varandra så det var roligt med en film kväll :) Och hon har pojkvän så bara för att hon har de intressen som hon har så STÖT INTE PÅ HENNE? ;)

Måste stänga mitt fönster om kvällarna när jag har ljust i rummet, har fått typ 20 flugor i näsan under dessa timmarna... fräscht? nope... hahahaha. Aja, nu ska jag kolla film och läsa lite cosmopolitan! 
I morgon så bär det av till kusin för att käka lite musiga kräftor, peace out! 
fel håll thow... men skit samma (; 
snygga strumpor? från Ullared (y) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0