No school day.

Idag så har jag i princip bara slappat sönder mig själv, städat några tag i mitt rum också men det blev inte så mycket gjort. I kväll så ska vi käka middag här hemma med min syster och hennes sambo som kommer från Göteborg. (har ingen koll längre, hade ingen aning om att de skulle komma idag. Måste skärpa mig!) Min bror och Mia kommer också med lilla Tage. I morgon ska jag köra bil i skolan vid nio, hoppas det går bra. annars har jag ingen skola i morgon heller. yeeyyyyh! Jo jag måste så klart fixa schemat med Lotta. Så jag inte får ogiltlig frånvaro (;. 
leggins av mormor :) hon har smak hon!
håret är helt borta nu, skönt! 
Nu är det bara utväxten som måste fixas (y) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bruna tår ;)

2010-08-28 @ 10:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0